Diskuze - čtení příspěvků

Tak Vás zase zdravím.
Navštívil jsem restauraci U Dvou císařů a zjistil následující:
- salonek cca 25 lidí
nebo
- celá restaurace cca 40 lidí
- rezervace a pronájem zdarma( předpokládá se konzumace )
- konzumace dle jídelního lístku = žádné peníze předem, žádný závazný počet jídel
- otevřeno pátek,sobota do 23:00, možno i déle (01:00)
- možnost přesunu do Baru 2000, popř. i jinam
- termíny: 19.10.2002(so) nebo zatím kterýkoli pátek a sobotu v listopadu či prosinci

Vyjádřete se k této nabídce, pokud možno co nejdřív,
můžem navrhnout a zamluvit dopředu třeba i tři termíny s pozdějším upřesněním.

Pokud je seznam adres celkem aktuální, s pozvánkami by nebyl problém. Těch pár korun za známku nikoho nezruinuje.

SRAZ
Martin Hublar
26.09.2002 11:36:27
Reagovat na příspěvek

—1—>

Ahoj,

2Racek - rádo se stalo. Docela mě překvali všechny děcka, přišel kdo mohl! Za to vám taky dík.

Co se týká zbytku pěněz, tak ten byl totálně propit v šampaňském a projezen v brambůrkách a vytunelován do posledního halíře :-))

Věřím taky že tahle diskuse neumře se srazem, klidně tady můžete diskutovat dál..... a nebo založit diskuzi na vlastní téma :))

Třeba co říkate na to, že učitelé přislíbili účast, ale nepřišli?..... Docela mě to zklamalo.... No poučení pro příště...

Kuba
Re:Poděkování
Kuba
e-mail
06.12.2002 16:29:29
Reagovat na příspěvek

—1—2—>

Oprava: děcka překvapily - jasná věc že
Re:Re:Poděkován
Kuba
06.12.2002 16:30:41
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—>

Ze srazu mame 12 min. videozaznamu, za coz hlavne dekuji Martine, ktera tocila i to, co ja bych netocil. Videokazetu jsem dal do obehu. V sobotu si ji vyzvedla Alca Havelkova. Takze pocitam si ji od ni nekdo dalsi vezme. Pokud by chtel nekdo primo kazetu pro sebe, tak dejte vedet (cena kazety 240 min je ted 50 Kc).
Co se tyce ucasti ucitelu na srazu, tak jsem byl zklamany, no ale nutit je nemuzeme.
Zatim zdar, Tonda
Video
Tonda
e-mail
10.12.2002 08:54:32
Reagovat na příspěvek

—1—>

No jo ale ja zrovna cizi slecne za pultem neverim. Nekoho neodskrtne a prachy si necha v kapse. A kdo to pak bude dokazovat :)) Spise bych vlozil duveru v nekoho od nas.

Clovˆk pŠijde pujde k pokladnĄkovi tomu d  stovku do ruky m–‘e jĄt tŠeba vedle....

Nebo se to mapĄ¨e na ty lĄstky.....
Re:SRAZ
Kuba
15.11.2002 17:32:30
Reagovat na příspěvek

—1—2—>

Skuz psat bez diakritiky, bude to citejnejsi.
Taky se mi kasicka nezda jako idealni reseni, ale takovy horlivy vyberci (ty jsi mi jeste nedal) by byl jeste horsi. Co kdyby se nekdo prevlekl za zebraka a s kloboukem sedel venku? Ucitele by to netrklo a ostatni by vedeli, co se od nich ocekava.
Tonda
Re:Re:SRAZ
tonda
18.11.2002 13:03:30
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—>

No zrovna sem to psal v www prohlizeci Opera (http://www.opera.com) - je to brutalne rychlej browser, akorat si tam musis nastavit spravne cestinu :))

Jako me to je vcelku jedno kdyz nechcete kasicku tak nebude, ale zebraka hrat nebudu - nachladil bych si mocak a pak bych nemohl curat :))

Kuba
Re:Re:Re:SRAZ
Kuba
18.11.2002 15:24:28
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—4—>

No jen ziram, s tim kasirovanim se nestacim divit. Zebraka v Unicove? Jo kdyby to bylo zavcas srovnany tak se to mohlo uz davno posilat na nejakej ucet,ze treba Kubo tobe, nebo Martinovi H. ktery se do toho nejvic obuli. No priste. Bohuzel napad inteligentni a prosty nemam. Snad dorazi vic, lidi nez ze by chybeli jen ti co to o nich vite, neverim.
Re:Re:Re:Re:SRAZ
Petra
20.11.2002 14:21:35
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—4—5—>

Pyto, keep it simple.

Posilat penize na ucet?? Kvuli stovce? A platit za to 10korun? A co kdyz se nekdo prepise v cisle. Vis jak dlouho trva vyrizeni spatne platby??? A vis jak dloho trva chozeni do banky, nebo telefonovani?

No tak, kazdy si donese kilo nebo ho dostane na listek....

Kuba
Re:Re:Re:Re:Re:SRAZ
Kuba
20.11.2002 14:56:01
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—4—5—6—>

Nazdarek vseci ctenari Kubovych stranek,

rad bych touto webovou formou jeste jednou podekoval Kubovi a Martinovi za vse, co pro nas tridni sraz udelali.

Takze chlapi diky prevelike, nacerpali jste zkusenosti na sraz pristi :-)

Za 5 let mate znovu mou duveru :-)!

Preji hezky den!

Radek

P.S. S otazkou na pripadny prebytek z poplatku nespecham, ale kdyby nahodou byl tak... treba ulozit na terminovany vklad do banky a cerpat za 5 let na dalsi sraz? :-)
PODEKOVANI
Radek Kobza
e-mail
24.11.2002 14:53:26
Reagovat na příspěvek

—1—>

Čaues,

tak se mi ozvala Silva B. (telefon je správnej) prý nepřijede že už něco má... a všechny Vás pozdaravuje a strašně jí to mrzí...

Mám číslo na Simonu Entrovou a taky Vladěnku. (viz Kontakty)

A teď novinka o Ivě Saidlové: před týdnem porodila holčičku! K čemuž teda gratuluju.

Martina Bartůňková jí řekne o srazu, ale asi nepříjde. Prý bydlí v Olomouci...


Kontakty
Kuba
04.11.2002 14:27:26
Reagovat na příspěvek

—1—2—>

Ahoj Kubo,
krome toho,ze na sraz neprijedu,Ti jeste potrebuji oznamit zmenu kontaktnich udaju. Adresu ted mam:Mozolky 54, 616 00 Brno a mail je silviab@centrum.cz.Jinak vse pri starem.Mejte se krasne.Silvia

Re:Kontakty
Silva B.
e-mail
04.11.2002 14:43:10
Reagovat na příspěvek

—1—2—>

Ahoj takže mi volala stará Smrčková a říkala že Vlaďka je teďka v Anglii, že prý přijede až na vánoce či co. Takže prý nás pozdravuje ať si to tam máme užít.

Kuba
Vladěnka je v Anglii
Kuba
05.11.2002 15:50:00
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—>

Ahoj všichni, doufám, že se u těch Císařů sejdou aspoň ti, kteří se zapojili do debaty:-)Moc se omlouvám, že nemůžu přispět pomocí s organizací, ale v rodném městě se už téměř nevyskytuju, neboť práce i studium mi dává solidně zabrat.. Takže tiše a sobecky spoléhám na to, že to 23. nějak vyjde:-). Budu se snažit urvat.Mějte se krásně, dík všem, co se snaží... Lea
Všem
lea
e-mail
06.11.2002 17:32:18
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—4—>

Tak po delsi odmlce opet zdravim, mluvila jsem s Kamilou a taky dorazi, takze to vypada slibne. Jen nevim, jak to udelat s tema penezma. Porad mi to prijde docela divne, mit tam kasicku, zvlast, kdyz by to mohly videt ucetele. Taky by mel byt aspon takovej miniprogram, co a jak. At tam pak nesedime a necekame, co z nas vypadne. Je mi jasny, ze se to bude skupinkovat ale aspon tak zacatek a nejaka ta chvilka po tom, by mohla byt tak nejak naplanovana. Neni nic horsiho, nez rozpacite pohledy. Jo a je jiste, ze vetsina dorazi uz v 15:00? I ucetele? Pripitek je dobra vec, ale navrhuji radeji cinzano, je lepe stravitelne a kombinovatelne s dalsim alkoholem nez sampanske. Mozna bychom mohly oficialne zacit tak v 15:30, pripit si a poslechnout si novinky na gymplu, co a jak a pak postupne by se debata rozproudila. Kazdopadne doporucuji vzit si papir a tuzku uz jenom kvuli novym adresam atd. (to klidne vemu na sebe). S pozvankama bohuzel nemohu pomoct, uz je asi i pozde neco posilat, spis bych volila oficialni sms jen na utvrzeni. Kdyz mi das adresy na ucitele, jsem schopna neco vytisknout a ucitelum poslat, mam pristup k tiskarne, obalkam atd. V tom by problem nebyl. I neco graficky splichtim, ale vzhledem k tomu, ze je patek, potrebovala bych ty adresy co nejdrive, aby jim to doslo mini. dva dny predem.
To je zatim vse. Rozhodni se!!! Omlouvam se, ale driv to neslo.
Re:Všem
Jana A.
15.11.2002 09:22:38
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—4—5—>

Nazdar všichni, Byl jsem dnes na gymplu a všichni učitelé, které jsem oslovil přislíbili účast. Jsou to jmenovitě: Svoboda, Souček, Drlíková, Bednářová, Rábková(přijde později),Staruchová, Zákopčanová, Kropáčová, Vašíčková, Valouchová. Počítají se zahájením v 15:00, proto prosím všechny o relativní dochvilnost(povolena akademická čtvrthodinka). Zbývající učitele, kteří se na gymplu vyskytují a měli s námi co do činění,tj. Heinz, Hubáček, Kubíček, Kubíčková, Tichá, se pokusím sehnat počátkem příštího týdne. Z důvodu většího počtu účastníků srazu jsem místo salonku objednal celou restauraci. Je zde otázka rozmístění stolů. Z důvodů čistě praktických budou stoly uspořádány nejspíš do 3 skupin. Je možná i společná tabule(vzor svatba), vyjádřete se k tomu a Kuba ať mi pošle SMS. Přípitek jsem objednal šampus, ale změním tedy na cinzano. Ze společných peněz ještě budou čipsy a oříšky. S penězi navrhuji toto: Daná částka(cca 100,- Kč) se připíše každému na lístek. Máte-li jiného návrhu, ozvěte se. Těším se na vás.
Re:Re:Všem
Martin Hublar
15.11.2002 12:31:59
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—4—5—6—>

2Kanec:
Cus, ty vole no tak to je teda velky uz to ctu! Tolik ucitelu sem necekal. A sakra. Ja sem cekal ze prijde tak 1/4 no to je dobŠe ‘es domluvil celou restauracku. Co se tyce toho rozmisteni stolu tak to nevim. Asi bych to nedelal jakko na svatbe, to by toti‘ evokovalo v lidech VELKA ocekavani si myslim. Co se bude pit je mi docela jedno. Horsi je to s programem. Snad nejaci dobrodinci neco vymysli.

Jo Kance a asi bude kazdej jist neco na veceri tak ji to nejak naznac...

Co se tyce poctu lidi tak svoji ucast zamitli:
Bizi, Jolka, Entrova jinak se nevim.

2Jana: Bohuzel nemam zadny adresy na nikoho :( Predpokladam ze jim Kanec neco vytiskl :) Co se tyce tech penez tak nevim jak to udelat. Predpokladate, ze bude mit kazdej listek?? Navrhuju udelat snurky a kazdymu to povesit nakrk! Ale ne, proc si myslite ze kasicka je hloupa? Ja si myslim ze je to nejjednodusi reseni. Veme se seznam a kdo pride zaplati a je. Nevim proc by to melo ucitelum vadit. Vzdyt kasicka muze byt v rohu a nikdo to nemusi videt (nebo lepe ja to budu inkasovat do sve penezenky :)
Re:Re:Re:V¨em
Kuba
15.11.2002 12:53:52
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—4—5—6—7—>

ahoj,

diky vsem ze to tak slape!
take nejsem pro kasicku (to si te kubo radeji nekde odchytnu a potaji ti vrazim stovku do ruky :-) - nerad bych aby meli ucitele trapny pocit, ze se na ne nekdo sklada a jeste VEREJNE. o tu verejnost jde.... co takhle poverit vybiranim slecnu za pultem? dat ji seznam spoluzaku a at si to odskrtava :-) pouze napad...

jinak - ja dorazim.... ale asi ne na 15,00 ani 15,30.
jeste nemuzu nic rict na 100%

tesim se a jeste jednou diky!

radek kobza
dorazim
radek
e-mail
15.11.2002 13:58:07
Reagovat na příspěvek

—1—>

Ještě jedna věc - pořád nemáme kontakty na tyto osoby:

Čiklová
Entrová
Štěpanec

Kdo je zná tak ať jim vyřídí že je sraz!
Není kontakt na Vladěnku
Kuba
e-mail
30.10.2002 11:17:19
Reagovat na příspěvek

—1—>

Čus tady je seznam z webu gymplu (http://gymun.cz):

Balcárek Lubomír
Bartoňková Hana
Bednářová Jaroslava
Dofková Petra
Drlíková Drahomíra
Heinz Ivo
Hubáček Josef
Hulová Taťána
Janoušková Alena
Kropáčová Světlana
Kubíček Vladimír
Kubíčková Věra
Kux Milan
Langer Aleš
Loutocká Zuzana
Lónová Jaromíra
Rábková Marta
Riedl Roman
Libuše Salajová
Sedlačíková Marie
Souček Jaroslav
Staruchová Helena
Stránská Libuše
Svoboda Stanislav
Šipulová Hana
Tichá Jarmila
Tesař Karel
Valouchová Anna
Vašíčková Eva
Zákopčanová Darina
Zbořilová Ludmila

Domlouvám se s Kancem, že tam zajde navrhuju:

Zcehoz bych vynechal asi Soucka, Rabkovou, Kubicka a Kubickovou a Hainze. Ale je to na tobe.

Pozval bych Balcarka(?ucil nas jestli jo tak jo), Drlcu, Bednarovou, Hubacka, Kropacovou, Staruchovou?, Standu?, Tichou, VaV, a Darinku. Jinak nevim co ta Loutocka, Lonova Sedlacikova?

Kuba

Koho pozvat z učitelů
Kuba
04.11.2002 13:54:35
Reagovat na příspěvek

—1—2—>

V sobotu jsem kontaktoval Simonu (mel jsem stesti, prave prichazela domu z autobusu). Rekl jsem ji kdy a kde a pripadne kontakty (tento web a muj Mobil - na Kubuv jsem si nevzpomel a stejne toho ma asi uz plne zuby). Rikala, ze pokud ji do toho nic nevleze, tak prijde.
Jeste jedna vecna. Jestli prijdou treba jen 2/3 studentu (pres 20) a i kdyby se nahodou profesori zblaznili a prisli ve vetsim poctu (2 a vice), tak budeme mit problem s mistem. Nebude kdyz tak vadit, kdyz se rozlezeme i jinam po lokale? Stejne tam bude hodne lidi, co si budou chtit promluvit osamote. Nebude to personalu vadit? (Nevim jak velky kredit tam Kanec ma. Aby nas treba nevihodili.)
Jinak se mejte fajn, Tonda
Simona
tonda
e-mail
04.11.2002 14:20:53
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—>

Super, já už mám taky na Simonu telefon.

Já si myslím že pokud by bylo více lidí, tak snad je "dáme" někam vedle :)) Nepředpokládám, že by tam bylo snad až tak plno..

Co se týče pana Kance, tak doufám že má kredit dostatečnej jetli ne, no tak hold nezbude než je poslak k Orlovi :))
Re:Simona
Kuba
04.11.2002 14:32:37
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—>

omlouvam se za svou cestinu, moc casto ji nepouzivam (nevyhodili je zpravne)
oprava
tonda
04.11.2002 14:22:49
Reagovat na příspěvek

—1—>

Ahoj všeci, bohužel jsem nebyl schopnej ještě rozeslat maily a SMS, protože mi nefunguje na koleji interenet a ja mám všechny kontakty na kompu tam.

Až to pude tak vám všem pošlu mail.

Kuba
Re:SRAZ
Kuba
24.10.2002 17:14:11
Reagovat na příspěvek

—1—2—>

Ucitele: Navrhuju aby nekdo zasel na gympl za Valouchovou+Vasickovou a rekl ji to osobne. Taky bych se jich zeptal, koho s ucitelu by chteli...(kdyby se nahodou nudily at si muzou pokecat :) ). Za tema bych taky zasel osobne a predal jim pozvanky, protoze ja fakt nevim koho vsechno oslovit. Hubacka? Drlikovou? Kubickovy? Kropacovou? Zakopcanovou Darinku? jo seznam ucitelu je na tedlecte adrese:

http://www.gymun.cz/Zamest12.htm

Radek: No pravda nevim, jak casto sem Radek leze, a taky si nejsem jistej, kdo bude ty pozvanky delat :( Chcete to nejakou tvurci osobu, ale ne mne, neb ja ted tvorim web pro Teslu a chodim do skoly a fakt nemam zadnej cas. Tedy, estli nejaka duse vytvori tak at se ozve. Vsechno se bere.

Kuba

Učitelé
Kuba
25.10.2002 15:37:29
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—>

Uff,
máš Kubo pravdu, nelezu sem příliš často.
Tak dnes to, co nosím v hlavě (jde o vždy reakce na Tvé SMS-ky, kterými se o nás tak krásně staráš :-)
*termín - supr, že je pevně daný. Mně to sice nevyhovuje, ale což... stavím se alespoň večer.
*cena - 60,-Kčje žalostně málo. Dám klidně i 150-200,-Kč, když bude mít sraz úroveň. Co tím myslím?
Všichni spolužáci budou mít ve svých schránkách tištěnou pozvánku a zároveň co nejvíce informací i na Kubou preferovaných mobilech a mailech.
Pozvaným učitelům se zaplatí jídlo, sami si platí chlast :-) a kuřivo:-).

* Učitelé - prosím nedělejme si zbytečně problém. Jsem opravdu pro dát více peněz do organizace a tím pádem se mohou pozvat všichni učitelé, co s námi na gymplu přišli do styku. Je to zdvořilé a milé, myslím si, že je to i určitá laťka pro nás, jak se věci mají dělat. Stejně všichni oslovení nedorazí, ani polovina ne, ale pozvání potěší, že jsme si na ně vzpoměli :-)
Druhým důvodem proč pozvat všechny je i ten, že po netu se nejsou všichni schopni dohonout na jménech a za druhé ani na net všichni nechodí ( a pak by se na srazu mohli ptát "kde je ten? A pozval ho někdo?)
Při Tvorbě seznamu prosím pozor, že někdo učil jen jednu půlku třídy!

Kubo a další hodní organizátoři - vím, že pomáhám pouze radou a ani dnes nenabízím víc - ale když už tak už, nebo ne? Když už jednou sraz,tak se ctí a nedělat věci polovičatě!

Pokud Vám s radama už lezu krkem a nestojíte o ně, tak mi dejte vědět! :-)
(jen se snažím nabídnout zkušenosti s organizací, co jsme nabil jinde, a na srazu mi fakt dost záleží - jde nejen o jméno naší třídy na gymplu :-)

Hezký den'

Radek Kobza
Re:Učitelé
Radek
e-mail
29.10.2002 19:17:14
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—4—>

Pýta mi poslala text pozvánky:
-------------
Drazí spolužáci a věrní učitelé!

Dovoluji si Vás srdečně pozvat na oficiální sraz naší třídy po pěti letech, který se uskuteční 23.11.2002 v 15 hodin v restauraci U dvou císařů (v saloneku).

Všichni budete srdečně vítáni, tak nezapomeňte a přiďte.
------------
Prý mám dodělat ilustraci :)) Tak a teď zkusíme kecala Radka :)) - zvládbys něco nakreslit?

Je to hezký, teď je potřeba zajistit někoho, kdo má seznam adres a může se to vytisknout a poslat. A ten já nemám. Prachy za známky a papír pak dostane ze vstupného.

Učitelé: Bohužel se o týdnu do Uničova nedostanu. Takže zkusíme opět milého Kance - co ty na to?

Zkopíruj si ten text, vytiskni to a zajdi na gympl a všem které znáš to dej! Asi nemá cenu čekat než se udělají ECHT pozvánky, ty můžeme potom rozdat na místě. než bude pozdě.....

Prachy: OK tak se to zvedne na kilo na osobu a platit se to bude na místě. Bude tam kasička a každej do ní přispěje.

Zatím všechno.
Pozvánka od Pýty
Kuba
30.10.2002 11:11:50
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—4—>

Rady krkem urcite nepolezou, jenze me zatim chybi to hlavni - predstava, jak to bude probihat a cil. Co vlastne chceme. A od toho se bude odvijet vse ostatni. Sejit se jen tak muzem teoreticky kdykoli. Myslim, ze prvnotni problem (zda vubec nejakej sraz bude) se zvladl. Dale pripominam, ze pozvat ucitele je super, ale kolik z nas je v Unicove pres tyden, aby na gympl zasel. Navic podle mych poloinformaci docela dost ucitelu uz ani na gymplu neni. Kazdopadne se budu snazit neco vymyslet na pozvanku, ale neslibuju na 100 %. Uvidime. Souhlasim s Radkem, ze 60,- je malo. Zvysila bych to na 100,- ale kam maji ty penizky prijit??? Nebo to budes vybirat u vchodu? Nechteli u Cisaru vedet, zda budeme jist a kolik porci udelat? A hlavne kolik lidi uz potvrdilo ucast?????
Re:Re:Učitelé
Jana A.
e-mail
30.10.2002 10:38:23
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—4—5—>

Nazdar všichni, potvrdil jsem u císařů konání akce.
Paní majitelka by jen chtěla vědět něco podrobností.
Navrhuji ze společně vybraných peněz zakoupiti přípitkového nápoje. nejlépe šampus, budu počítat pro cca 30 lidí. Nyní k jídlu: To, že si každý(á) objedná na co má chuť je zatím stálý plán. Má to jen tu nevýhodu, že nebudeme jíst všichni zároveň. Pokud vám to tak vyhovuje, nechejme tak. Budou-li v diskusi jiné názory, prosím Kubu, aby mě informoval na mobil, protože na internet se v následujících dnech už asi nedostanu. Též jsem byl návštěvou na gymplu a mám potvrzenou účast Valouchové a Vašíčkové. Zatím všem dopočutia !
Re:Re:Re:Učitelé
Martin Hublar
13.11.2002 12:06:16
Reagovat na příspěvek

—1—>

nazdarek,

ma malickost se pokusi preispet do diskuze -

termin(jak jsem psal kdysi, u mne jeden z nejvetsich problemu, muj diar je plny dlouho dopredu). nicmene na vas si cas muzu vysetrit - tak treba:
2.11.2002 anebo
9.11.2002 ci dokonce
7.12.2002

pisu zamerne soboty(uz kvuli petre :-)

misto - plne vyhovuje, snad jen kdyby ste si to nechteli rozmyslet a zajet do prahy :-)

organizace - podl emeho nazoru je treba nechta vytisknout nejakou vkusnou a vtipnou pozvanku a tu rozeslat vsem spoluzakum + kantorum v dostatecnem predstihu.

tudiz dat dead line pro diskuzi o terminu a po nem vybrat nejvice kompromisni podle nazoru v diskuzi probehlych, co vy na to?

stanovit nejaky poplatek, ktery by pokryl naklady s organizaci + samotny sraz(jidlo nas a pro pozvane ucitele + piti kazdy sam)

hauk!

radek

Re:SRAZ
radek kobza
e-mail
07.10.2002 18:13:13
Reagovat na příspěvek

—1—2—>

NA 90% počítejte s termínem 23.11.2002
Přesně to budu vědět začátkem příštího týdne.
Kubo, sežeň kontakt na co nejvic lidi!
(adresa, mail, mobil, případně adresa hospody)
Re:Re:SRAZ
Martin Hublar
16.10.2002 16:30:25
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—>

Vnímám a beru na vědomí, když někoho uvidím řeknu mu. Kubo na koho vyloženě není kontakt?
Re:Re:Re:SRAZ
Petra
18.10.2002 13:37:19
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—4—>

P O Z O R, P O Z O R ! !
SRAZ SE KONÁ 23.11.2002,
SALONEK JE OBJEDNÁN NA
15:00.
Kubo, informuj prosím všechny a domluv s Radkem ty pozvánky!

Re:Re:Re:Re:SRAZ
MARTIN HUBLAR
22.10.2002 11:06:35
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—4—>

Není kontakt na:

Simona Entrová
Katku Čiklovou
Crha - nemá už telefon?
Leona - nemá už telefon?
Marťa Rezek - nemá už telefon?
Iva Saidlová
Vlaďka Smrčková
Radim Štěpanec
Magda Vytřísalová

Jinak ten seznam je v části Gympl
Chybějící kontaky
Kuba
18.10.2002 23:16:34
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—4—5—>

O vikendu budu doma a domlouvam se s Martinou k Ive jsem schopna dojit. Nejak to pujde
Re:Chybějící kontaky
Petra
29.10.2002 15:43:19
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—4—5—>

Simone bych mohl dorucit vzkaz k jejim rodicum, ti by meli vedet, kde se nachazi.
Tonda
Re:Chybějící kontaky
Tonda
e-mail
22.10.2002 08:24:24
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—4—5—6—>

OK tak tam dojdi, a řekni jim to! A pokud by ti dali na ni nějakej kontakt, třeba telefon, tak by to bylo super.

DIky Kuba
Re:Re:Chybějící kontaky
Kuba
22.10.2002 22:40:20
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—4—5—>

Čauky,Mada uz sice ma mobil,ale tento semestr studuje a dela diplomku v Bologni v Italii,takze ta se asi urcite nedostavi. Na Leu je email: Lea.B@post.cz, a rikala, ze prijde.
U me je spatne mail do skoly, ten uz neexistuje,novej je Vozarova@fzp.ujep.cz - ale tam temer nechodim. Pevna na kolej: 47 52 51 615
Takze cau 23.11. Jana:o)))
Re:Chybějící kontaky
Jana V.
21.10.2002 10:38:19
Reagovat na příspěvek

—1—>

NAVRH: sraz se bude konat v

SOBOTU 23.11.2002v restauraci U dvou cisařů v salonku v Uničově.

Co vy na to??

2Kanec: Kanče zajdi tam a zeptej se, jestli by to šlo. Dikec.

2Marťa Rezek: Snad k Jiříkovi trefíme :)))
Re:SRAZ
Kuba
02.10.2002 12:37:29
Reagovat na příspěvek

—1—2—>

2Kuba: Jestli netrefite, taxi pro vas dojdu.. :))

btw kdo delal ty stranky gymun.cz? To je hnus ;)


Re:Re:SRAZ
Martin Rezek
e-mail
21.11.2002 09:30:26
Reagovat na příspěvek

—1—>

Ahoj, tak ja souhlasim s tim zacatkem listopadu nebo koncem rijna. Jidlo beru a parbu taky, pokud to bude v rozmezi 25.10. az 9.11., tak se mnou muzete pocitat. Bohuzel casteji domu nejezdim. Jinak jsem Kubo v Praze, ale to vis.
Re:SRAZ
Ing. Jana Arnostova
e-mail
02.10.2002 13:24:19
Reagovat na příspěvek

—1—2—>

Janco, ten vas dotaznik indexu celkove spokojenosti to je sranda :)

http://www.stemmark.cz/ics.htm
Re:Re:SRAZ
Martin Rezek
e-mail
21.11.2002 09:41:32
Reagovat na příspěvek

—1—2—>

Ano ano slečno inženýrko, ale co nám řeknete k termínu 23.11. ??????
Re:Re:SRAZ
Kuba
02.10.2002 14:28:17
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—>

No ja uz s tim na 100% pocitam, takze klidne to beru. Spojim se s tebou jeste pres ICQ
Re:Re:Re:SRAZ
arnostova
30.10.2002 10:27:09
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—>

Nazdar všichni :-)))) Já to beru, 23.11. bych mohl!! Takže zatim čus a mějte se všichni fanfárově...:-))))))) hora
Re:Re:Re:SRAZ
Martin Horak
e-mail
04.10.2002 21:07:14
Reagovat na příspěvek

—1—>

Mi poslal SMS:

Zdar můžu všechny kromě 2.11. a souhlasim s navrhem... Zatim
Re:SRAZ
Martin Horak
02.10.2002 11:29:33
Reagovat na příspěvek

—1—2—>

No nevim, jestli nebudu zrovna hrat U Jirika, ale vy se prinejhorsi stavite , ne? ;o) M.
Re:Re:SRAZ
Martin Rezek
e-mail
02.10.2002 12:15:57
Reagovat na příspěvek

—1—>

Me osobne je jedno kdy, hlavne at to vim tyden dopredu. Nejlepe, kdyby nekdo poslal SMS (pres net je to ZADARMO). Zdar Tonda
Re:SRAZ
Tonda
e-mail
30.09.2002 11:06:01
Reagovat na příspěvek

—1—2—>

2Tonda:
Jasně že ti pošlu SMS! To není problém, problém je vybrat ten správný termín!!!!!

2Kanec:
Kanče, zisti prosim tě, jak to vypada s terminama na listopad - nejlepší bude SOBOTA, můsíme vybrat takovej termín, který je dostatečně daleko aby se lidi stihli nachystat. Měsíc je dostatečně dlouhá doba. A jestli nepříjdou tak na ně sere pes!
Re:Re:SRAZ
Kuba
01.10.2002 13:58:29
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—>

Ahojky, mně by to toho 19.10. vyhovovalo.Pokud by se ale termín změnil, prosím, prosím, dejte mi vědět aspoň týden dopředu.Jsem v Ústi nad Labem a do Uničova se dostanu opravdu jen málo.Jinak moje nová adresa domů je: Stromořadí 1285,Uničov.
Čauky a hodně štěstí s organizováním, ráda bych pomohla,ale z takové dálky asi těžko něco zmůžu.
Zdaaaaaaaaaaaaaaaaaar:o)))
Re:SRAZ
Jana Vaňharová
e-mail
02.10.2002 08:20:33
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—4—>

...jo, Kubo,ještě jsem Ti chtela napsat možnosti jak mě kontaktovat:

domů: Stromořadí 1285, Uničov; tel.: 585 054 667
kolej: Klíšská 129/979, VŠ kolej K1,400 01 Ústí nad Labem; tel: 47 52 51 615
mobil: 737 323 970


...tak se pak hlavne nejak ozvete....

kontakt
Jana V.
02.10.2002 08:37:52
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—4—5—>

čau Kubo,jestli se mám vyjádřit k těm terminům na listopad,tak já můžu až,tak po 22.listpadu,protože v tom týdnu mám státnici.Takže do té doby zdar
Re:kontakt
michal L.
02.10.2002 11:04:00
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—4—5—6—>

No teda to jsi nás zklamal! Předce k vůli státnicim neobětuješ setkání se drahými bývalými spolužáky! To jsi doktor doktore :)) Nejen léčit tělo ale hlavně duší!

Beru to na vědomí a přeju hodně zdaru do učení.......

Tu sobotu 23.11. by to šlo??

Jinak co děláš tento pátek 4.10.? Jedu domů a možná bych se stavil v Olomouci, někam bysme mohli zajít? Jestli seš volnej tak se ozvi!!!!

Kuba
Re:Re:kontakt
Kuba
02.10.2002 11:44:18
Reagovat na příspěvek

—1—2—3—4—>

Ahoj :ooOOOOOO Jani, neboj neboj zatím se termín vybírá ale nevypadáto, že by se to konalo už v říjnu......

Kuba
Re:Re:SRAZ
Kuba
02.10.2002 11:38:28
Reagovat na příspěvek

—1—>

Ahoj Kubo,
ja myslim, ze salonek pro 25 lidi je OK.Stejne neprijdou
vsichni. Taky myslim, ze 1 jidlo staci. Me se osobne
19.10. nehodi, ale pokud by to neslo jindy, urcite prijdu.
Termin proste urci a kazdej se prece musi prizpusobit.
Jo, a diskusi na Internetu po me nechtej, protoze to
neumim.
Pa
Martina

Re:SRAZ
Martina B.
27.09.2002 14:03:32
Reagovat na příspěvek

—1—2—>

No to je dost že žije taky víc lidí. Já jdu od října do Bratislavy pracovat a studovat a tak se mi pátky a neděle fakt nehodí. Jinak kdykoli mimo pracovní dny. Mějte se Peťa
To to zvládnete jen přes spojeni mailem? Takto se to asi spousta lidí nedoví. Hmmm.
Re:Re:SRAZ
Petra
27.09.2002 16:00:59
Reagovat na příspěvek

—1—>

No super! Ja bych do toho šel klidně už toho 19.10. otázka je, kolik lidí domluvit..... těch 25 je myslím dostačující množství.... předpokládám, že všichni nepříjdou.....

Kuba
CO na to ostatní?

Re:SRAZ
Kuba
26.09.2002 18:34:59
Reagovat na příspěvek
->Zpět do fóra
©1999-2007 Ing. Jakub Hejtmanek
last upd.: 20 January 2011